آغاز کنکور کارشناسی ارشد89
سلام به دوستان داوطلب شركت كننده در آزمون كارشناسي ارشد
امروزسه شنبه۲۷بهمن ماه می باشد از فردا صبح آزمون کارشناسی ارشد رشته های مختلف آغاز می شود وتا ۳۰ بهمن ادامه دارد .تا به حال هر چه خوانده اید اندوخته های شما است از این پس باید اول توکل به خدا نمایید وبه خواسته او رضایت بدهید که او یه صلاح بندگانش آگاه تر می باشد.امشب با خیالی آسوده پس از راز ونیاز با خدا به موقع بخوابید تا صبح فردا هم سر نماز صبح سرحال باشید هم برای امتحانات.
راستی دوستان گرامی فراموش نکنید هیچ چیز به اندازه یاد خدا آرامش نمی دهد وتسلیم خدا وخواسته او بودن.
پس با نیت خدا پسندانه قدم در این مسیر بگذارید .حتما قرآن بخوانید هم به قلب وروح شما آرامش می بخشد وهم اضطراب را از شما دور می نماید.به خود تلقین نکنید من بلد نیستم ونمی توانم .مطمئن باشید کسی که به خدا توکل نماید می گوید انشا الله وهرچه خدا بخواهد ودر قلبش نیز همین را معتقد است پس آرام بر سر جلسه می نشیند وسعی خود را با امید به خدا می نماید ونتیجه را به خدا واگذار می نماید ومی گوید خدایا هرچه تو بخواهی .شک نکنید شاید خدا نخواهد ما قبول شویم یعنی باز راضی باشیم هر چه او خواست؟
عزیزان آری هرچه اوخواست چون او ارحم الراحمین است وبهترین را برای ما می خواهد واول وآخر خواسته او محقق می شود پس تسلیم اراده الهی باشید.اگر قبول شوی نعمتی دیگر در اختیار داری وفرصتی دیگر تا در مسیر تحصیل مورد آزمون خدا باشی واگر خدای ناکرده قبول نشدی مطمئن باش حکمتی در کار است وقرار است در مسیری دیگر موفق شوی البته اگر خودتان سستی وسهل انگاری نکرده باشید وهمه تلاش خود را کرده باشید (ودر نتیجه قبول نشوی) این حتما به صلاح تو است.
اما آنها که کم کاری کرده اند دیگر غصه خوردن فایده ندارد بروید وامتحان خود را با امید به خدا بدهید ولی توقع خود را تا حد تلاش خود کنترل نمایید وانشاالله که همه قبول شوید ولی خودتان می دانید عده ای هم باید بمانند تا با سال بعدی ها رقابت کنند .
دوستان آیه الکرسی را فراموش نکنید .موفق باشید وانشا الله همه شما قبول شوید .آمین
ويليام شكسپير :